Er komt heel wat kijken bij de ontwikkeling van een webshop. Naast de praktische zaken zoals de productpagina’s, het winkelmandje, de verzendopties en de algemene voorwaarden, draait het om betrouwbaarheid van je webshop en gebruiksgemak. Niemand heeft de tijd of zin om zich door een slecht werkende webshop heen te worstelen ;). Dus loopt je hele online verkooptraject niet soepel? Dan kun je erop rekenen dat je klant niet gaat afrekenen.
Als consumenten zijn we verwend geraakt en we verwachten niets minder dan een razendsnelle webshop die op zowel desktop als mobiel goed werkt. Binnen een paar klikken het product vinden wat we zoeken, of dat we eenvoudig een keuze kunnen maken op basis van de informatie en referenties die worden faciliteert. Vervolgens moet het bestelproces vlekkeloos verlopen en willen we kunnen afrekenen op de manier die we gewend zijn zoals iDeal, Klarna of Bancontact. Er moet direct een bevestigingsmail gestuurd worden om zeker te zijn dat een bestelling is gelukt en natuurlijk willen we de klantenservice makkelijk kunnen bereiken via een formulier of chatbot voor vragen over de levering, retournering of een klacht. Dat klinkt misschien overweldigend, maar de kans is groot dat je deze zaken zelf ook verwacht bij een webshop. Gelukkig hebben we met al deze zaken ervaring om jou goed te kunnen helpen met het ontwikkelen van een webshop. Dat doen we stap voor stap.