Waarde creëren
Bij SEO-werkzaamheden hoort ook het schrijven van actuele berichten in de vorm van nieuws. Zo schrijven we over de nieuwste trends in je branche, nieuwe diensten en producten of ontwikkelingen in- en rond je business. Hoe meer relevante informatie wordt aangeboden op je website, hoe meer waarde je creëert. De voorwaarde is dat de informatie die je deelt écht van waarde is. Je laat de zoekmachine als het ware zien wat je weet en dat je een specialist of autoriteit bent voor je bezoeker. Als je dit consistent doet zal de zoekmachine dit ook zo gaan zien, zo ontstaat SEO-autoriteit. Hoe groter je SEO-autoriteit, hoe groter de kans dat je gaat stijgen in de zoekmachine met als gevolg dat het aantal bezoekers stijgt en de conversies in de vorm van offerte-aanvragen, contactmomenten of bestellingen zullen toenemen.
Totaalplaatje
Bij SEO gaat het niet alleen om tekst en beeld, maar ook om de staat van je website of webshop. De zoekmachine beoordeelt je website of webshop op een aantal technische aspecten, waaronder de laadtijd. Als je website enorm traag is, zal een bezoeker dit zo ervaren en dat is geen positieve ervaring. De zoekmachine zal proberen dit te voorkomen. Daarnaast is het belangrijk om er alles aan te doen om je bezoeker een veilige en gebruiksvriendelijke omgeving aan te bieden en om continu te blijven verbeteren. SEO is geen eenmalige taak, het is een investering voor de langere termijn. Het duurt vaak wat langer voordat je de resultaten ziet, maar op de lange termijn haal je er in de meeste gevallen meer resultaat uit.
SEO uitbesteden in Bergen op Zoom?
Wil jij aan de slag met SEO voor jouw business in Bergen op Zoom? Of wil je eerst meer te weten komen over de kansen in de zoekmachine? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw business te bespreken!