“Ik heb er niet over getwijfeld of Vollan een geschikte partij was om ons te helpen. De kennis van Vollan was doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan. De verwachtingen waren daarom hoog”. Gelukkig zij wij bij Vollan niet vies van uitdaging. Wij halen met zijn allen veel voldoening uit het maken van een product dat werkt voor onze klant en hun klanten. ‘Het nieuwe boekingssysteem draait nog niet heel lang, maar we zijn voorzichtig positief. We kregen laatst al wel een mooi compliment van één van onze klanten toen we vroegen hoe het boekingsproces verliep: ik weet het al niet eens meer… Nou, daar kunnen we toch wel uit opmaken dat het proces vlekkeloos verloopt”.
Mensen moeten weten dat je er bent
Naast het maken van het boekingssysteem hebben wij ook de social media en de nieuwsbrieven op ons genomen. Om mensen te laten boeken moeten ze immers wel weten dat je er bent. “We willen dat we een goede bezetting hebben op ons schip, dus goede vindbaarheid op internet en social media is daarbij niet onbelangrijk”. Onlangs is de fotograaf aan boord gestapt en heeft hij mooie foto’s geschoten die we gebruiken voor de social mediakanalen. Zo is de cirkel weer rond.
Iedere ondernemer is bijzonder
Net als bij onze andere testimonials hebben wij ook aan Jacqueline gevraagd hoe de samenwerking voor haar is verlopen en of er voor ons nog verbeterpunten zijn. “Als ik iets anders wilde, zei ik dat meteen en werd het opgepakt. Het is fijn om op een open manier te communiceren en dat er ook altijd naar je geluisterd wordt. Ik raad Vollan dan ook zeker aan bij anderen. De samenwerking met Vollan geeft ons een enorme boost om verder te gaan. We beseffen door jullie meer hoe bijzonder we eigenlijk zijn. Als ondernemer vergeet je dat snel”.
Jacqueline sluit af dat ze hoopt op een mooie samenwerking in de toekomst en op nog meer groei. Nou Jacqueline, dat hopen wij net zo goed!