Om te weten hoeveel bezoekers je website heeft, waar ze op klikken en hoe lang ze gemiddeld op je website verblijven kun je terecht in een tool als Google Analytics. In de meeste gevallen heb je dan nog geen idee wie deze mensen zijn, want de grote meerderheid van je bezoekers gaat geen contact met je opnemen.
Toch is er een reden dat ze op je website verblijven. Dit kan zijn doordat jij je SEO op orde hebt, adverteert via de zoekmachine, advertentiecampagnes draait op social media of omdat iemand jouw bedrijf heeft aanbevolen.
Hoe ze ook bij je terecht komen, het zou je natuurlijk enorm helpen als je zou weten wie je website bezoekt, wat ze bekijken en hoe je met ze in contact komt. Om de bedrijven achter de bezoekers te identificeren gebruiken wij de tool Leadinfo.
Websitebezoekers identificeren
Met de integratie van Leadinfo op je website achterhaal je de gegevens van anonieme B2B website bezoekers. Niet van iedere bezoeker en niet van ieder bedrijf, maar het bestand van bedrijven dat wordt herkend groeit met de dag. Dit gebeurt op basis van verschillende data zoals een IP-adres, de locatie waarvan ingelogd wordt in Leadinfo en nog wat andere variabelen die ze niet met de wereld delen natuurlijk.