Vooruit!

Even geleden kwam tijdens de lunch onder de collega’s ter sprake waarom iedereen bij Vollan werkt. De uitkomst van het gesprek was dat de gemene delers ‘vooruitgang’ en ‘ontwikkeling’ zijn. Het is mooi om dit ook terug te zien bij de ondernemers, waar wij niet vóór werken maar mee samenwerken. Zo’n samenwerking geeft mij persoonlijk veel positieve energie. Betrokken ondernemers die vooruit willen én meedenken om het beste resultaat te behalen.

Zo stelde ik 9 maanden geleden samen met een klant een lijst met zoekwoorden op om op basis daarvan landingspagina’s te schrijven. De klant voorziet mij van input en checkt de landingspagina’s op feiten, waarna deze op hun website gepubliceerd worden.

Het resultaat:
Een stijging van 93% in het aantal organische bezoekers en ook de conversies (contact aanvragen, offerte formulieren etc.) namen met 117% toe.
Voor de klant een grote sprong vooruit en voor mij een enorm goed gevoel.

Kennis uit de praktijk

Onlangs zijn Judith en ik bijvoorbeeld langs geweest bij Frans en Simon van Haardhout.eu en Pizzahoutoven.eu waar we al jaren mee samenwerken. Zij hebben ons bijgepraat over de ontwikkelingen waarna zij ons een tour hebben gegeven langs het actuele productaanbod. Terug in de auto hadden we het erover hoe inspirerend we het vonden dat ze allebei zo gepassioneerd vertelden over hun business. Bovendien kunnen wij met zo’n klantbezoek met meer kennis en gevoel over het bedrijf schrijven, specifieke wijzigingen op de website doorvoeren en gerichtere voorstellen maken om meer business te genereren.

Kansen zien en benutten

Vooruitgang en ontwikkeling staan gelijk aan het op de hoogte blijven, ook van de nieuwste tools en functies. Zien we daadwerkelijk kansen? Dan stellen we dit voor aan klanten waarvan we denken dat dit hun business kan bevorderen. ‘Out of the box’ denken loont, hierbij helpt het als ondernemers met je meedenken en ervoor open staan om te investeren in nieuwe tools of functies. Zo versturen we maandelijks nieuwsbrieven via ActiveCampaign en maken we gebruik van automations, zetten we voor diverse klanten een digitale gesprekspartner in op de website (chatbot) en in het kader van nieuwe functies zetten we ook de (gratis) nieuwsbrief functie van LinkedIn in.

Wil je weten hoe onze tools jouw business vooruit kunnen helpen? Neem eens contact op!

Jasper van Opijnen
Marketing